Honda’nın zaman tanımayan sedanı Accord yeniden Türkiye’de

Honda’nın zaman tanımayan sedanı Accord yeniden Türkiye’de

Honda’nın zamana meydan okuyan sedan modeli yeni Accord, Executive ve Executive+ donanım seçenekleriyle 16 Ekim 2021 tarihinde Türkiye’de satışa sunuluyor. Civic’ten sonra Honda’nın en uzun ömürlü modeli olan Accord ile sedan ürün gamını tamamlayan Honda Türkiye, D segmentine güçlü bir geri dönüş yapıyor. Uzun bir aradan sonra yeniden Türkiye yollarına çıkmaya hazırlanan yeni Honda Accord, 1.5 litre i-VTEC Turbo motoru ile uyumlu CVT şanzımanı ile dinamik sürüş performansının yanı sıra yakıt verimliliği de sunarken; güçlü ve sportif duruşu ile aynı zamanda LED dış aydınlatma tasarımı ile dikkatleri üzerine çekiyor. Prestij vaat eden cesur tasarım çizgilerine sahip yeni Accord, geniş iç mekanı ve zarafet duygusu uyandıran sade tasarımıyla konforlu bir yolculuk sunuyor. Estetik iç ve dış tasarımı, gelişmiş Honda teknolojileri içeren multimedya sistemi, Honda SENSING güvenlik donanımları ve sınıfında tek olması ile öne çıkan Uzaktan Motor Çalıştırma özelliği ile yeni Accord, sınıfının iddialı modelleri arasında yerini alıyor.

Honda’nın Civic’ten sonra Honda ürün gamındaki en uzun ömürlü modeli olan Accord’un 10’uncu nesli Türkiye yollarına çıkıyor. Prestijli sedan mirasını 40 yılı aşkın süredir devam ettiren Accord ile Honda Türkiye, sedan ürün gamını yeni modelleri ile güçlendirirken; D segmentine iddialı bir geri dönüş yapıyor. Accord’un 10’uncu nesli daha alçak ve geniş duruşu, daha hafif ve sağlam yapısı, çekici görünümü ve dinamik sürüş sunan motor performansı ile dikkat çekiyor. 10’uncu nesil Honda Accord, “Her Yönüyle Prestijli” konsepti altında geliştirilirken güçlü, kaliteli ve dinamik bir performans; çekici ve gelişmiş teknolojiler ile sınıfının standartlarını belirleyen üst düzey kaliteli sedan olmak üzere üç kilit kavrama odaklanıldı. Honda mühendisleri tarafından Accord’un 10’uncu nesli geliştirilirken; tasarım ve performansın her noktasında “Mutlak Güven” hedeflendi. Detaylı çizgiler ve tasarıma gösterilen özen, gelişmiş sürüş dinamikleri, üstün malzeme kalitesi ve gelişmiş yakıt verimliliği olmak üzere karakteristik Accord nitelikleri korunurken; yeni nesilde, duyguları harekete geçiren daha çekici bir tasarım ve üst düzey kalite sunuluyor.  Yeni nesil Honda Accord; bugüne kadar üretilen en çarpıcı Accord tasarımına sahip olması dışında üstün sürüş keyfiyle de segmentinde iddiasını güçlendiriyor. Estetik iç ve dış tasarımı, gelişmiş Honda teknolojileri içeren multimedya sistemi, Honda SENSING güvenlik donanımları ve sınıfında tek olması ile öne çıkan Uzaktan Motor Çalıştırma özelliği ile yeni Accord, sınıfının iddialı modelleri arasında yerini alıyor. Honda Accord’un Executive donanım paketi 540 bin TL fiyatı ve Executive+ donanım seçeneği ise 561 bin TL fiyatı ile satışa sunulurken; Platin Beyaz, Meteor Gri, Kristal Siyah ve Kuvars Mavi olmak üzere 4 farklı rengi seçeneği ile yeni Accord, 16 Ekim 2021 tarihinde Honda bayilerinde tüketicilerle buluşuyor.

Güçlü ve yalın sedan tasarımı

REKLAM ALANI

Yeni Accord daha uzun, geniş gövdesi ve alçak tavan çizgisi ile güçlü bir dış tasarım sunarken; birbiriyle uyumlu ve keskin tasarım çizgileri ile öne çıkıyor. Krom kanat şeklinde ön ızgara ile far tasarımı ve keskin havalandırma ızgaralarıyla karakteristik Honda yüzü yeni Accord nesline daha dinamik, modern ve cesur bir duruş kazandırıyor. Keskin tasarım çizgilerine sahip motor kaputu güçlü ve dinamik görünümü desteklerken; ince A sütunları sürücünün görüş açılarını iyileştiriyor.  Yandan bakıldığında göze çarpan geniş çamurluk kemerleri kadar omuz çizgisi boyunca uzanan karakteristik yan cephe çizgileri ve ışık oyunlarıyla hareket kazanan kapı panelleri de güçlü ve sportif görünümü destekliyor. Ön ve yan cephedeki dinamik ve modern tasarım yaklaşımı arka kısımda da devam ederek tasarımda bütünlük sağlıyor. Keskin tasarımlı bagaj kapağı sadece cesur bir görünüm sunmakla kalmıyor, aynı zamanda havanın sağlıklı bir şekilde gövdeden ayrılması açısından önemli bir aerodinamik işlevini de yerine getiriyor. Yeni nesil Accord’un gövdesi yaklaşık yüzde 15 oranında yüksek dayanımlı çelikten imal edilirken; bu modelde ilk kez yapısal yapıştırıcı tekniği kullanılıyor. Accord’un dış tasarımında parlak süsleme ve ışık borusu şeklindeki LED stop lambaları güçlü ve dinamik görünümü destekliyor. Yeni Accord; standart LED gündüz farları (DRL), altı LED’li kısa farı, LED sinyalleri, LED stop lambaları, fren lambaları, plaka lambası ve merkezi üçüncü stop lambası dahil LED dış aydınlatma unsurları ile öne çıkıyor. Yeni Accord 17 inç ve 18 inç olmak üzere iki farklı jant ebadıyla sunulurken; Honda mühendisleriyle birlikte geliştirilen lastikler, sürüş kalitesi ile yol tutuş özelliklerini iyileştirmeye ve aynı zamanda yuvarlanma direncini azaltmaya yardımcı oluyor. Yeni Accord ile Honda ilk defa seri üretim bir otomobil modelinde gürültüyü 6dB azaltan özel jantlara yer veriyor.

Genişlik ve zarafetin iç tasarımda buluşması

Yeni Accord’un modern, güçlü ve zarif gövde tasarımı ile dinamik sürüş özelliklerini kaliteli, konforlu ve son derece teknolojik bir iç mekan tamamlıyor. Accord’un geniş gövdesi ve uzun aks mesafesi sonucunda geniş bir iç mekan elde edilirken; Honda’nın “Minimum makine, maksimum insan” tasarım felsefesinin de sonucu olarak geniş diz mesafesi, ferah bir iç mekan ve bagaj hacmi kullanıma sunuluyor. Accord’un iç tasarımı; yalın, zarif görünümü ve prestij hissiyle sınıfının standartlarını yeniden belirlemeye hazırlanıyor. Dokunma hissi uyandıran yumuşak yüzeylere sahip yeni ön konsol 3 katmanlı tasarımı ile öne çıkarken; yanlara doğru kıvrılarak kapı panelleriyle bütünleşen mimari, güvenlik hissini artırıyor. Karakteristik Honda tasarım yaklaşımının bir parçası olarak Accord’daki tüm önemli sistemler ve kumandalar sürücünün kolayca erişebileceği bir yere konumlandırılıyor. En sık kullanılan sistemlerin kumandaları direksiyon simidine entegre edilirken; ultra ince 7 inç TFT sürücü ekranı, sağ taraftaki büyük hız göstergesi ile birlikte sürüşle ilgili birçok önemli bilgiyi okunaklı bir şekilde iletiyor. Karakteristik Honda iç tasarım unsuru olan Soft-Touch vites kumandası da iç mekanın kalite algısını yükseltiyor.

Accord’un alçak mimarili ön konsolu, üç katmanlı gösterge paneli, dinamik tasarımlı spor direksiyon simidi, renkli TFT dijital sürücü ekranı ve 8 inçlik dokunmatik multimedya ekranı modern ve şık bir görünüm sunuyor. Dokunma hissi uyandıran kaliteli malzemeler iç mekandaki lüks algısını artırıyor. Alçak tasarlanan ince ön konsol ile dokunmatik ekran ferah bir görünüm sergilerken; Accord’un sürücü ve ön yolcunun oturma pozisyonuna göre daha geride konumlandırılan ve daha ince forma sahip yeni A sütunları sayesinde panoramik bir yol görünümü sunuluyor. Accord’un şimdiye kadarki en konforlu yeni ön koltukları, güçlü yan destekleriyle vücudu sararken; farklı vücut tipleri için destek sağlamak üzere yeniden tasarlandı. İki konum hafızalı ve sekiz yönlü elektrikli ayarlanabilir sürücü koltuğunun yanı sıra dört yönlü elektrikli ön yolcu koltuğu da sunuluyor.

Yeni Accord, sürücü ve yolcular için tasarlanan saklama alanlarıyla günlük hayatı kolaylaştıran ve yaşanabilir bir iç mekan sunuyor. Yeni orta konsol, sportif bir görünüm sunarken; konsolun ön kısmında akıllı telefonlar için bir saklama alanı bulunuyor. Ayrıca konsolun önünde aydınlatmalı bir şarj/veri USB bağlantı noktası ve konsolun içinde ise bir 12 voltluk bir elektrik prizi bulunuyor. Dolgulu konsol kapağı, sürücü ve ön yolcu için rahat bir kol dayama imkanı sunarken; vites konsolunun yanında kolaylıkla erişilebilecek bir noktada iki adet bardak tutucu, kol dayamanın altında da geniş bir eşya bölmesi bulunuyor. Yeni Honda Accord, 570 litre ile geniş bagaj hacmi sunarken; aynı zamanda erişimi kolay ve kullanışlı yapısıyla da kullanıcının hayatını kolaylaştırıyor. Tek parça arka koltuk sırtlığının katlanmasıyla bagaj hacmi artırılabilirken; halı kaplı ve astarlı bagaj sunuluyor.

Güçlü motor performansı ile dinamik sürüş

Yeni Accord’un 1,5 litre VTEC Turbo motoru; 5.500 d/d’de 190 PS (140 kW) güç ve 1.600-5.000 d/d aralığında 260 Nm tork üretiyor. E85 yakıtı ile uyumlu motor, yüksek yakıt verimliliği ile öne çıkıyor. Yeni Accord, 164 gr/km (WLTP) CO2 emisyonu ve birleşik yakıt tüketimindeki 7,3 lt/100 km (WLTP) değerleri ile fark yaratıyor. Motorda kullanılan sodyum dolgulu egzoz supapları yakıt emisyonunu azaltıyor, yakıt verimliliğinin ve gücün artmasına yardımcı oluyor. Honda Accord’da orta konsoldaki vites kolunun yanında bulunan yeşil bir ECO düğmesi standart olarak yer alırken; ECO modunu etkinleştirmek için düğmeye basıldığında, gaz kullanımı ve klima ayarları yakıt verimliliğini artırmak için değiştiriliyor. Diğer sürüş modu olan SPORT ise yine Accord’un orta konsolunda yer alan bir düğme ile etkileştiriliyor. SPORT modu seçildiğinde ise Accord daha çevik ve daha eğlenceli bir sürüş sunuyor.

4 silindirli VTEC Turbo motor ile kombine edilen Sürekli Değişken Şanzıman (CVT) gaz emirlerine anlık cevap vermesi ve yüksek verimlilik seviyesiyle öne çıkıyor. CVT, sorunsuz ve öngörülebilir vites geçişleri ile düşük motor devrinde yüksek çekiş gücü sağlarken; yeniden tasarlanan CVT, daha canlı ilk hareket performansı için önceki nesle kıyasla yüzde 11 daha düşük bir orana sahip olmasıyla fark yaratıyor. Diğer CVT tasarımlarından daha canlı hızlanma tepkisi sunmak için Accord’da yeniden tasarlanan özel bir G tasarımı vites kullanılıyor. CVT şanzıman, üç farklı tam otomatik ileri modda kullanılabilirken; D (Drive) modu seçildiğinde yakıt verimliliği ile pürüzsüz bir sürüş ve gerektiğinde yüksek performans sunuluyor. S (Sport) modu daha performans odaklı sürüşler için daha fazla hızlanma ve gaz tepkisi için motor devrini yüksek tutarken; şanzımanın daha agresif çalışmasını ve aynı zamanda daha fazla motor freni sağlıyor. Yakıt verimliliğini optimize eden ve şanzımanı sürüş koşullarına uygun viteste tutan CVT sayesinde mükemmel performans ve akıcı bir sürüş sağlayan bir karakteristik elde ediliyor. Yeni Accord’da direksiyon simidine yerleştirilen vites değiştirme kulakçıkları yer alırken; bu sayede dinamik sürüşlerde sürücüye şanzıman üzerinde daha fazla kontrol imkanı sağlanıyor.

Yeni Accord’un ön ve arka süspansiyona sahip daha sert tek parça gövde yapısına dayanan 10’uncu nesil şasisi, gelişmiş ve dinamik performans sunuyor. Yol tutuş özellikleri, direksiyon ve fren hassasiyeti, sürüş konforu ile Accord’un tüm sürüş koşullarında sürücü ve yolculara “mutlak güven” hissi uyandırması amaçlanıyor. Yeni Accord, önde MacPherson ve arkada bağımsız süspansiyon sistemi ile sunulurken; salıncaklı ön süspansiyon çarpışma güvenliği için ek alan yaratılıyor. Ayrıca kompakt çok kollu arka süspansiyon sayesinde de arka koltuk yaşama alanı ve bagaj hacmi için alan kazanılıyor. Honda Accord’da ilk kez kullanılan Elektrik Kontrollü Direksiyon (EPS); temassız bir tork sensörü kullanarak sürücünün direksiyon eforunu ölçüyor ve ne kadar elektromotor desteği uygulanacağını belirleyerek yumuşak, doğal ve hassas direksiyon hissi sağlıyor.

Dikkat çekici rüzgar sesi performansı

Kapsamlı gürültü, titreşim ve rijitlik (NVH) önlemleri, yeni Accord’un sınıfının en iyileri arasında öne çıkmasına yardımcı oluyor. Yeni Honda Accord’da uygulanan son derece kapsamlı yalıtım çözümleri araç içindeki gürültü seviyelerini önemli ölçüde azaltıyor. Titreşimi ve gürültü iletimi azaltılırken; uygulanan teknikler gövde yalıtımında yüzde 43’lük bir azalma sağlıyor. Ayrıca akustik ön cam, ilave bir halı bariyer tabakası, akustik kumaş gövde alt kaplamaları, ön ve arka akustik keçe çamurluk davlumbazları ve Aktif Gürültü Kontrolü (ANC) teknolojisi kullanılan yeni Accord’da yol ve rüzgar gürültüsü önemli ölçüde azalıyor. Tüm bu kapsamlı önlemler ve iyileştirmeler ile Accord, rüzgar sesi performansı ile dikkat çekiyor.

Gelişmiş donanımın sunduğu yolculuk konforu

Yeni Accord’un gelişmiş multimedya sisteminin kontrolünü sağlayan 8 inçlik dokunmatik ekran üzerinden ses sistemi, ekran ayarları ve diğer gelişmiş özelliklerin kullanımına imkan sağlanıyor. Sezgisel ve kullanımı basit sistem, kişiselleştirilebilir kısa yollara ve uygulamalara sahip olmasıyla kullanıcıların hayatını kolaylaştırırken; standart olarak Apple CarPlay ve Android Auto uyumluluğu sunuyor. Her iki işletim sistemine de USB kablosu ve Accord’un USB veri bağlantı noktasını kullanılarak erişim sağlanabiliyor. Accord’da standart ses sisteminde 180 Watt gücünde sekiz adet hoparlör bulurken; ayrıca daha gelişmiş bir ses deneyimi için 452 Watt gücünde premium ses sistemi sunuluyor. Bir adet ön konsolda, bir adet orta kol dayamanın saklama bölmesinin içinde ve iki adet arka yolcuların kullanımı için orta konsolun arka kabin tarafından olmak üzere toplam dört USB bağlantı noktası yer alırken; kullanımı kolay ekranlı ses sistemi sayesinde Accord keyifli bir sürüş vaat ediyor.

Yeni Accord’un Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma özelliği sayesinde sürücü anahtarı cebinden çıkarmadan araca yaklaştığında sistem devreye girerek kilit açılıyor. Araç çalıştırılmak istendiğinde yine anahtara ihtiyaç duyulmadan START/STOP düğmesine basılması yeterli olurken; yeni Accord bu özellikleri ile kullanıcılara konforlu ve teknolojik bir sürüş deneyimi sunuyor. Yeni Accord’da bulunan ve sınıfında tek olmasıyla dikkat çeken Uzaktan Motor Çalıştırma özelliği kullanılarak sürücü, motoru uzaktan çalıştırmak için anahtar üzerindeki LOCK düğmesine basıyor ve ardından MOTOR düğmesine basılı tutuyor. Dörtlü flaşörler yanıp sönerek sinyalin alındığını teyit ederken motor çalıştırılıyor ve bu yöntem ile aracın motoru 10 dakika boyunca çalışmaya devam ediyor. Motor uzaktan çalıştırıldığında; silecekler, aydınlatma ve ses sistemleri kapalı kalırken güvenlik sistemi çalışma devam ederek araca yabancı kişilerin girişi engelleniyor.

Yeni Accord’da sürücü ve ön yolcu için tek dokunuşla açma-kapama dahil elektrikli camlar ve elektrikli kapı kilitleri ile elektrikli aynalar standart olarak sunuluyor. Accord’un Executive+ donanım paketinde standart olarak sunulan kablosuz akıllı telefon şarjı, konsolun önünde bulunurken; bu özellik sayesinde araç içerisindeki şarj kablosu karmaşasının önüne geçiliyor. Yeni Accord, pratik ve hassas kontrollere sahip çift bölgeli otomatik klima sistemiyle donatılıyor. Isı ayarı değişikliğini onaylamak için ekranda kırmızı veya mavi geri bildirim belirirken; sistem sol ve sağ taraf ısısını bağımsız ayarlama olanağı da sunuyor.

Üstün güvenlik donanımları

Honda Accord’un 10’uncu nesli, yeni ve standart birçok aktif – pasif güvenlik ve sürüş destek donanımları ile sunuluyor. Honda’nın tescilli Gelişmiş Uyumluluk Mühendisliği™ (ACE™) gövde yapısı sayesinde önden çarpışmalarda yolcu koruması ve çarpışma uyumluluğu sağlanıyor. Yeni Accord, 4 kanallı ABS’ye sahip 4 tekerlekten disk frenleri, Elektronik Fren Güçlendiricisi ve her bir tekerlek üzerindeki dinamik yüke bağlı olarak fren kuvvetini önden arkaya otomatik olarak oranlayan Elektronik Fren Dağıtımı (EBD) işlevlerini içeriyor. Araç Denge Destek Sistemi’nin (VSA) bir işlevi olan Fren Asistanı, Elektrikli Park Freni (EPB) ile Frende Tutma özelliği sürücüye ani duruşlarda ve fren durumlarında konfor sağlarken; Çevik Sürüş Asistanı tüm versiyonlarda ilk dönüş tepkisini ve viraj alma kabiliyetini iyileştirmek için frenleri devreye alıyor. Belirli bir eğim algıladığında otomatik olarak çalışan Yokuş Kalkış Desteği sayesinde sürücüler konforlu bir sürüş deneyimi yaşıyor. Yeni Accord’da sunulan i-SRS Sistemi, önden çarpışmanın şiddetine bağlı olarak optimum yolcu korumasını sağlamak, çarpma kuvvetinin ve olası kafa yaralanmalarının etkisini azaltmak için ön hava yastığını ve emniyet kemeri ön gergisini kontrol ediyor. Sistem ayrıca bir hava yastığı veya ön gerginin etkinleşmesinin ardından tüm kapılara kilit açma sinyali gönderirken; perde hava yastıkları ve fünyeler, yan camların üzerindeki tavan alanında bulunuyor.

Yeni Honda Accord’un plakalığın hemen altında bulunan çok açılı geri görüş kamerası ile şanzıman geri viteste olduğunda aşağı bakış, geniş açılı geri görüş ve yan olmak üzere farklı açılardan aracın arkasını gösteriyor. Çapraz Trafik Uyarı Sistemi, geri manevra sırasında sürüş güvenliğini artırmak için radar sistemi ile birlikte çalışırken; bu teknoloji Accord’un yanındaki ve arkasındaki araçları tespit etmek için radar sensörlerini kullanıyor. Honda Accord’da ilk kez sunulan Yorgunluk Tespit Sistemi otoyollarda ve ana yollarda sürücünün davranışlarını izleyerek dikkat dağınıklığını değerlendiriyor ve sürücüyü mola vermesi için uyarıyor. Sistem, sürücünün direksiyon hareketlerinin frekansını ve yoğunluğunu ölçmek için Elektrik Kontrollü Direksiyon’dan (EPS) gelen verileri kullanıyor.

Honda mühendisleri tarafından geliştirilen ve otonom sürüş opsiyonu sunan Honda SENSING, sürücüyü uyararak ve belirli koşullar altında sürücünün bir çarpışmadan kaçınmasını veya çarpışmanın şiddetini hafifletmesini sağlıyor. Yeni Accord’da sunulan Honda SENSING özellikleri arasında gelişmiş sürüş destek teknolojilerden biri olan Çarpışma Hafifletici Fren Sistemi (CMBS) ve onunla entegre çalışan Çarpışma Uyarı Sistemi (FCW) yer alıyor. Bunların yanı sıra Şerit Takip Uyarı Sistemi (LDW) ile birlikte çalışan Şeritte Tutma Asistanı (RDM) Sistemi sayesinde yeni Accord güvenli ve konforlu bir sürüş imkanı sunuyor. Yeni Accord’da sürücünün şerit içindeki konumunu korumasına yardımcı olmak için geliştirilen Şerit Koruma Destek Sistemi (LKAS) ve onunla uyumlu şekilde çalışan Elektrik Destekli Direksiyon (EPS) yer alıyor. Accord’un Düşük Hızda Takip (LSF) ile Uyarlanabilir Hız Sabitleme (ACC) gibi özellikleri sayesinde uzun yolculuklarda ve yoğun trafikte bile sürüş konforu ve Honda’nın ileri mühendisliği öne çıkıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org