Hyundai Kona daha cimri oldu

Hyundai Kona daha cimri oldu
  • Test
  • 29 Ekim 2019 15:52
  • A+
    A-

Farklı bir tasarımla dikkat çeken Hyundai Kona, benzinli motordan sonra dizelle de gün yüzüne çıktı. Sportif sürüşüyle beğeni kazanan otomobil tüketim tarafında da oldukça cimri.

Güney Koreli Hyundai, son hamlesini Kona ile küçük SUV pazarına girerek yapmış oldu. Markanın dinamik tasarımı ve güçlü motorlarıyla donatılan otomobil, ilk aşamada benzinli motorlarla yollara çıkmıştı. Aracı artık dizel otomatik vites seçeneğiyle da sunmaya başlayan marka, pastadan daha büyük bir pay almayı hedefliyor. B-SUV segmentinin radikal tasarımlı oyuncusu, konsept otomobil izlenimi veriyor. Markının en farklı tasarımına sahip otomobili olan Kona, yüksek burun tasarımı, köşelere yerleştirilmiş farlar ve üstünde eklenen gündüz farlarıyla dikkat çekiyor. Agresif tasarım, bal peteği desenli büyük ızgara ve altındaki sis farlarıyla destekleniyor. Bu durum arka bölümde de sürüyor. Yükseğe yerleştirilen farlar profile kadar taşıyor. Sis farı, geri ve sinyal lambaları da daha aşağı köşelerde yerini almış. Gerçek bir SUV gibi aracı boydan boya kat eden koruyucu kaplamalar ve sportif tavan spoyleri aracın asfalt dışında da iddia olduğunu haykırıyor. 18 inçlik alaşım jantlar da oldukça şık.

Sportif koltuklar konforlu

REKLAM ALANI

Aracın iç mekânı, daha normal bir tasarıma sunuyor. Kaliteli ve şık kokpitte, havalandırma çevresindeki kaplamalar, koltuk kenarları, direksiyondaki dikişler ve emniyet kemerleri kırmızı renge sahip. Piyano tuşlarını andıran kumanda birimleri ve geniş multimedya ekranı dikkat çekici. 4 tekerlekten çekiş sisteminin kilidi de vites kolunun yanına yerleştirilmiş. İç mekânda sunulan yaşam alanı oldukça yeterli. Sportif koltukların aynı zamanda konforu da yüksek. Tatlı sert süspansiyonlara rağmen sunulan konfor yeterli seviyede. 361 litrelik bagaj da oldukça kullanışlı. Bize Elite Smart versiyonuyla konuk olan otomobil, zengin donanımıyla dikkat çekiyor. Araçta ESP, yokuş kalkış ve iniş destek sistemleri, kör nokta çarpışma uyarı sistemi, arka çaprak trafik çarpışma uyarı sistemi, deri/kumaş koltuklar, 4.2 inçlik renkli gösterge ekranı, sürüş modu seçimi, 7 inçlik renkli dokunmatik multimedya ekranı, geri görüş kamerası, 8 inçlik göz hizası göstergesi (head-up), kablosuz şarj sistemi, otomatik klima, hız sabitleyici, anahtarsız giriş ve çalıştırma, LED gündüz farları, tavan rayı, LED fren lambaları, lastik basınç kontör sistemi sunuluyor.

Ortalama tüketimi 4.4 litre

Kona’da kullanılan yeni dizel ürete, 1.6 litre hacminde. Turbo desteğiyle 136 beygir güç ve 320 nm tork üreten motor, gücünü 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman DCT ile ön aksa iletiyor. Dizel ünite, ara hızlanmalarda da oldukça aceleci davranıyor. Araç bu kombinasyonla 0-100 km/s ivmelenmesini 9.8 saniyede tamamlıyor. Saatte 191 kilometre sürate ulaşabilen otomobil, sportif sürüşüyle de beğenimizi kazandı. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 4.4 litre. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına 6.1 litrelik ortalama yansıdı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org