Hyundai SUV’da rekabeti kızıştırdı
B-SUV pazarının yeni oyuncularından Hyundai Bayon, pazara iddialı bir giriş yaptı. Sessiz sürüşü, zengin donanımı ve elektrikli otomobilleri andıran tasarımıyla Bayon, rakiplerine soğuk terler döktürüyor.
Son dönem tasarımlarıyla dikkatleri üzerine çeken Hyundai, yeni B-SUV modeli Bayon ile SUV pazarındaki gücünü arttırdı. Dikkat çekici tasarımı ve kullanışlı yapısıyla yeni Bayon, küçük bir ailenin aradığı her şeyi sunmayı başarıyor. Bu haftaki konuklarımızdan olan yeni Bayon, 1.4 litrelik benzinli motoru ve 6 ileri otomatik şanzımanıyla pazarın en ilgi çekici modelleri arasına ismini yazdırıyor.
411 LİTRELİK BAGAJ KULLANIŞLI
İnce far grubu, geniş krom ön ızgarası ve köşelere yerleştirilen sis farlarıyla şık bir duruşa sahip olan otomobil, elektrikli araçları andıran bir tasarıma sahip. Geniş hava girişli ön bölümde krom görünümlü detaylarla arazi aracı imajı güçlendirilmiş. Profilde ise ilk dikkat çeken öğe, yeni 17 inçlik alaşım jantlar. 4 kollu jantlar, yükselen omuz çizgisi ve arka bölümde köşeli tasarım öğeleri tercih edilmiş. Arka tasarım ise oldukça radikal. Dik konumlu far grubu, yatay far çizgisi ve basık arka cam, sportif ve esrarengiz bir görünüm sunuyor. Yerden yüksek yapıya rağmen 411 litrelik bagaj ulaşmak kolay. İç mekana geçildiğinde tanıdık çizgiler görüyoruz. Yeni 4 kollu direksiyon simidi, farklı görünüyor. 10.25 inçlik akıllı dijital göstergeler, geniş multimedya ekranı ve hemen altındaki otomatik klima, şık ve teknolojik bir görünüme sahip. Konforlu koltuklar da, tatlı sert süspansiyon sistemiyle desteklenmiş. Motorun sessiz yapısı da konforu artırıyor. Aracın arka bölümü de oldukça ferah bir yaşam alanı vadediyor. Yeni nesil teknoloji donanımlarıyla şekillendirilen iç mekanda ergonomi de başarılı.
100 BEYGİRLİK BENZİNLİ
Araçta görev yapan 1.4 litrelik benzinli motor, 100 beygir güç üretiyor. 6 ileri otomatik şanzımanla gücünü ön aksa ileten motor, şehiriçinde yeterli performansı sunuyor. Aracı 0’dan 100 km/s sürate 13.7 saniyede ulaştıran motor, saatte 176 kilometrelik maksimum hız vadediyor. Sessiz yapısıyla dikkat çeken benzinli ünite, tüketim konusunda da beklentileri karşılıyor. Fabrika verilerine göre 6.6 litre olan ortalama tüketim, bizim kullanımımızda yol bilgisayarına 7.2 litre olarak yansıdı. Yol tutuş konusunda da iyi iş çıkaran araç, rahat kontrol ediliyor. Tatlı sert süspansiyon sistemi, konforla yol tutuş dengesini sağlamayı başarıyor.