JEEP’DEN DDÜNYANIN EN GÜÇLÜ VE HIZLI SUV’U

JEEP’DEN DDÜNYANIN EN GÜÇLÜ VE HIZLI SUV’U

Jeep, dünyanın en güçlü ve en hızlı SUV’u ile pazara yön vermeye devam ediyor.

Supercharger beslemeli 6.2 litre hacimli V8 motorla donatılan 707 HP’lik Jeep Grand Cherokee Trackhawk performans değerleriyle spor otomobillere meydan okumaya hazırlanıyor. Geçtiğimiz günlerde New York Autoshow’da görücüye çıkan ve 0-100 km/s hızlanmasını 3,5 saniyede tamamlayan Jeep Grand Cherokee Trackhawk, 96-0 km/s fren testini 34.7 metrelik performansla tamamlamasıyla ön plana çıkıyor.

2018 Jeep® Grand Cherokee Trackhawk


Güç ve Tork Canavarı Supercharger Destekli V8 Motor

Sınıfının en köklü ve en başarılı modellerinden biri olan Jeep Grand Cherokee, sınıfına yön vermeye devam ediyor. New York Autoshow’da görücüye çıkan; üstün arazi performansının yanı sıra cadde kullanımlarında üstün yol tutuş ve konforu harmanlayan yapısıyla da sadık bir hayran kitlesine sahip olan Jeep Grand Cherokee, yeni Trackhawk versiyonuyla spor otomobilleri kıskandıran bir yol performansı vaat ediyor. Uzun motor kaputunun altına gizlenen 6.2 litre hacimli supercharger destekli V8 silindirli motor 707 HP güç ve 875 Nm tork üretiyor. Jeep Grand Cherokee Trackhawk, söz konusu değerler sayesinde sadece 3,5 saniyede 0’dan 100 km/s’ye (60 mil/s) hızlanıyor, araç 11,6 saniyede 0-400 metreyi (1/4 mil) tamamlayarak 186,70 km/s’lik değere erişiyor ve 290 km/s maksimum hıza ulaşıyor. Brembo imzalı fren sistemiyle dizginlenen Grand Cherokee Trackhawk heybetli gövdesine karşın 96 km/s’den (60 mil/s) 34,7 metrede duruyor.

2018 Jeep® Grand Cherokee Trackhawk


Sürüş Modları Seçilebiliyor!

REKLAM ALANI

Jeep Grand Cherokee Trackhawk’ta sunulan Selec-Track sürüş koşullarına uygun ayarı seçmek üzere; Auto, Sport, Track, Snow ve Tow olmak üzere beş farklı sürüş modu sunuyor. Sürüş moduna bağlı olarak dört tekerlekten çekiş sistemi, şanzıman, süspansiyon ve elektrik destekli direksiyon sistemi ayarlanıyor. Auto modunda güç yüzde 40/60 oranında ön ve arka aksa aktarılırken Sport modunda vites değişimleri Auto moduna göre daha hızlı gerçekleşiyor. Sport modunda sürüş kontrol sistemi, dört tekerlekten çekiş sistemi ve direksiyon sistemi daha sportif bir karakter sunarken Auto modunda güç yüzde 35/65 oranında ön ve arka aksa aktarılıyor. Track modunda vites değişimleri Auto moduna göre yüzde 68 daha hızlı gerçekleşiyor, sürüş kontrol sistemi, dört tekerlekten çekiş sistemi ve direksiyon sistemi yüksek performans beklentilerini karşılayacak şekilde ayarlanıyor ve güç yüzde 30/70 oranında ön ve arka aksa aktarılıyor. Römork çekme performansını arttırmak üzere sistemleri ayarlayan Tow modunda güç yüzde 60/40 oranında ön ve arka aksa aktarılırken, buzlu ve karlı zeminde tutunmayı arttırmak üzere motor gücünü kısan Snow modunda güç yüzde 50/50 oranında ön ve arka aksa aktarılıyor. Bunun dışında sürücüye kendi kullanım stiline uygun ayarları yapmak üzere bir kişisel sürüş modu da sunuluyor. Sürücü bu modda araç sistemlerini kişiselleştirebiliyor.

2018 Jeep® Grand Cherokee Trackhawk


Standartta Fark Ne?

Jeep Grand Cherokee Trackhawk, SRT hariç diğer Grand Cherokee versiyonlarına göre 2,5 cm daha alçak bir yürüyen aksam ile yollara çıkıyor. Önde bağımsız ve arkada çok kollu büyük oranda alüminyum alaşım bileşenlerden oluşan süspansiyon sistemi Bilstein marka adaptif amortisörlerle tamamlanıyor.

2018 Jeep® Grand Cherokee Trackhawk

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org