Mercedes-Benz CLS Artık Daha Çekici
Mercedes-Benz CLS, güncellenen tasarımı ve yeni sunulmaya başlanan donanımlarıyla 4 kapılı coupé akımının öncü temsilcisi olmayı sürdürüyor. Peki ne kadar başarılı?
Yeni Mercedes-Benz CLS, 2021 itibarıyla çok daha keskin ve dinamik bir tasarıma kavuştu. Özellikle yeni radyatör ızgarası ve tamponuyla ön kısım, dört kapılı coupé modelin dinamizmini daha da güçlü kılıyor. Ayrıca iç mekân, ilave deri döşeme kombinasyonları ve yeni nesil direksiyon simidi ile iyileştirildi. Entegre marş alternatörüne sahip yeni nesil dizel motor seçeneği, ürün çeşitliliğini daha da zenginleştiriyor.
KOKPİTTE NELER VAR?
Yine güncelleme kapsamında nappa deri çok işlevli yeni bir direksiyon simidi devreye giriyor. Direksiyon kolları, zarif, gümüş-krom çerçeveli parlak siyah olarak uygulanırken, vites değiştirme kulakçıkları gümüş-krom olarak sunuluyor. Sürücü, sürüş yardım paketi (opsiyonel donanım) kapsamında, DISTRONIC, Aktif Takip Yardımcısıve Aktif Direksiyon Yardımcısı tarafından destekleniyor. Direksiyon simidi, sürücünün ellerini algılamak için kapasitif teknolojisini kullanıyor. Direksiyon simidi çemberinde iki bölgeli bir sensör yüzeyi bulunuyor. Direksiyon simidinin önündeki ve arkasındaki sensörler, direksiyon simidinin kavrama halinde olup olmadığını algılıyor. Artık, sürüş yardım sistemlerine aracın kontrol altında olduğunu bildirmek için bir direksiyon hareketi gerekmiyor. Bu, yarı otonom sürüşte kullanım kolaylığını artırıyor.
GÜÇLÜ DİZEL MOTOR
Model 2.0 litre dizel motor ile geliyor. Bu motor 265 Bg güç ve 550 Nm tork değeri üretiyor. 0-100 hızlanmasını model 6.4 saniyede tamamlıyor. Modelin maksimum hızı 250 Km/s. 4 tekerlekten çekiş sistemiyle gelen model 9 ileri G-Tronic şanzıman ile geliyor. Modelin tüketim değeri ise 5.8 litre. 2.0 litre dizel motora sahip CLS 300 d 4MATIC yarı hibrit teknolojisiyle donatılıyor. Dört silindirli dizel motor, ikinci nesil entegre marş-alternatörü ve 48 Volt besleme ile donatılıyor.
YALITIM NASIL?
Otomobilin yalıtımı oldukça iyi. Son derece sessiz bir kabine sahip olan model, yol ve rüzgar sesini de kokpit içine yansıtmıyor. Bu durum otoban hızlarında da değişim göstermiyor.
YOL TUTUŞ NASIL?
Mercedes-Benz yıllardır başarılı bir şekilde sunduğu 4Matic adlı dört tekerlekten çekiş sistemiyle yoluna devam ediyor. Bu modelde de başarılı işler ortaya koyan sistem, özellikle kombine virajlarda işinizi fazlasıyla kolaylaştırıyor. Bunun yanı sıra güven konusunda da sizi fazlasıyla destekliyor.