Michelin, Le Mans 24 Saat Sanal Yarışları’nın resmi sponsoru oldu

Michelin, Le Mans 24 Saat Sanal Yarışları’nın resmi sponsoru oldu


Dünyanın en büyük lastik üreticisi Michelin, 13-14 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek Le Mans 24 Saat Sanal Yarışları’nın resmi sponsoru oldu. Dayanıklılık yarışı olarak da bilinen bu yarışlarda her iki sınıfta yer alan araçların tümü Michelin lastikleriyle yarışacak.

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 1591881042_MICHELIN_Le_Mans_Cup.jpg

Uzun süreli üstün performans sunan lastikleriyle kullanıcılara dayanıklılık ve konfor sunan Michelin, motor sporları kategorisinde ‘dayanıklılık yarışı’ olarak bilinen Le Mans 24 Saat’in resmi sponsoru oldu. 13-14 Haziran tarihlerinde, 1923 yılından bu yana ilk kez sanal ortamda düzenlenecek olan müsabakada, her iki sınıfta yer alan araçların tümü Michelin lastikleriyle yarışacak.

Tıpkı gerçek yarışa hazırlanırken olduğu gibi sanal yarış hazırlığında da lastik faktörü, ekiplerin ve sürücülerin önem verdiği hususlardan biri olacak. Bu doğrultuda Michelin, farklı senaryoların değerlendirilmesinde ve yarışın gerçekleştirileceği saat ve hava durumuna göre en makul stratejinin belirlenmesinde yarışçılara destek olacak.

REKLAM ALANI

rFactor 2 Platformu yarışlarda gerçeklik hissini artıracak

Lastiklerin gerçek yarışta üstlendiği önemli rolü tam olarak yansıtacak olan rFactor 2 platformunun özellikleri nedeniyle bu yarışta olmaktan oldukça mutlu olduklarını ifade eden Michelin Motorsport Direktörü Matthieu Bonardel, “Michelin, dünyanın önde gelen lastik üreticilerinden biri olma vizyonuyla uyumlu olarak e-Oyun kanalına ve gerçek yarış lastiklerinin özelliklerini ve bu lastiklerin yarışlarda üstlendiği rolü yansıtan platformlara her geçen gün artan bir oranla etkin şekilde yatırım yapıyor’’ dedi.

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 1591881044_MICHELIN_Le_Mans_Cup.jpg

Dünya çapında takip edilen bu yarışın sanal ortamda gerçekleştirilmesinin sanal ve gerçek dünyanın ve farklı nesillerin bir araya gelmesiyle daha geleneksel motor sporu severlere e-Oyun dünyasını keşfetme fırsatı sunduğunu ifade eden Michelin Motorsport Pazarlama Direktörü Olivier Vialle ise “Michelin bu organizasyonda yer alarak genç neslin emniyet, performans ve uzun ömürlülük ve aynı zamanda kendi arabalarına sahip olduklarında lastiklerin bu alanlarda yapacağı önemli katkı konusunda duyarlılığını artırabilecek’’ diye konuştu.

Gerçek dayanıklılık yarışında olduğu gibi aynı lastiği birden çok etapta kullanarak pit molalarında önemli oranda zaman kazanmak mümkün olduğundan bu süreçte de lastik aşınması ve lastik değişimi faktörlerinin göz önünde bulundurulması gerekecek.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org