Mokka X daha zengin geldi

Mokka X daha zengin geldi
  • Test
  • 25 Şubat 2019 20:28
  • A+
    A-

Opel’i küçük SUV’de temsil eden Mokka X, yeni donanımıyla oldukça zengin bir görünüme sahip oldu. Dizel otomatik kombinasyonunu bu modelde de koruyan marka, tüketimde de oldukça cimri.

Otomotiv sektöründeki yerden yükselme merakı tüm markaları bu yönde atağa geçirdi. Alman üretici Opel, SUV-B segmentine giriş yaptığı Mokka ile sınıfının iddialı modelleri arasında yer aldı. Mokka X ismiyle yollarda boy göstermeye başlayan otomobilin özel serileri de mevcut. Bu ayki konuklarımızdan olan araç, otomatik şanzımanlı güçlü dizel motoruyla iddialı bir kombinasyon ortaya koyuyor.

18 İNÇ’LİK JANTLAR

REKLAM ALANI

Şık tasarımıyla öne çıkan Mokka X, geniş hava girişli ızgarası ve yüksek motor kaputuyla güçlü bir duruşa sahip. Sınıfının sportif üyelerinden olan araç, arkaya doğru yükselen omuz çizgisiyle kaslı bir görünüm vadediyor. 18 inçlik alaşım jantlarla donatılan aracın arka tasarımındaysa genele oranla sade çizgiler tercih edilmiş. Markanın diğer modellerini andıran iç mekân oldukça kaliteli. Bolca tuşun ev sahipliği yaptığı orta konsolda ergonomi iyi seviyede. Aracın iç mekânında sunulan yaşam alanı oldukça ferah. Multimedya sisteminin çalışma karakteri başarılı, klimanın ısıtma soğutma gücü de beğenimizi kazandı. 356 litrelik bagaj da sınıf standartlarında.

SABİT SÜRÜŞLERDE 5 LİTRE İDEAL

Bize 1.6 litrelik turbo beslemeli dizel motorla konuk olan Mokka X, gücünü ön tekerleklere iletiyor. 1394 kilogramlık otomobili rahatlıkla hareket ettiren motor, 136 beygir güç ve 320 nm tork üretiyor. Araçta görev yapan 6 ileri otomatik şanzıman, sarsıntısız ve net geçişleriyle konfor seviyesini artırıyor. Bu kombinasyonla 0-100 km/s ivmelenmesini 10.9 saniyede tamamlayan araç, saatte 187 kilometrelik son sürate ulaşabiliyor. Yüksek tork sayesinde ara hızlanmalarda da başarılı sonuçlar veren araç, tatlı sert süspansiyon sistemiyle donatılmış. Çok zorlanmadığı sürece izinden çıkmayan araç, limitleri aşıldığında önden kayme eğilimi gösterse de ESP sistemi buna izin vermeyerek güvenliği sağlıyor. Fabrika verilerine göre aracı ortalama tüketimi 4.3 litre. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan rakam ise 5.5 litre oldu. Sabit hızlı otoyol sürüşlerinde tüketimi 5 litre seviyesine düşürmek mümkün.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org