Nissan Juke Nismo Genç işi

Nissan Juke Nismo Genç işi

Nissan’ın resmi modifiye ve yarış departmanı Nismo, Nissan modellerin de artık ön plana çıkmaya başladı. Nissan Juke, kendi sınıfını yarattı desek yeridir. Uzun zamandır satışta olan Juke’un yenilenme zamanı geldi derken Nismo modelinin gündeme gelmesi tekrardan bir hareketlilik getirdi.

Nissan Juke test1

Nismo ekipmanları ve yeni turbo 1.6 litre benzinli motoru ile Nissan Juke Nismo, modifiye ve spor otomobili tutkunlarını hedefliyor. Juke Nismo’ya dışarıdan baktığınızda detaylar hemen kendini belli ediyor. Nismo ekipmanları ilk olarak jantlarla ortaya çıkıyor. 18 inç çapındaki Nismo jantlar otomobilde dikkat çeken ilk detay.
Kırmızı renk Nismo’nun logosunda olduğu gibi otomobilde de kullanılıyor. Dikiz aynaları kırmızı renkte. Ayrıca kırmızı şeritlerle diğer Juke’lardan ayrılması sağlanıyor. Siyah renkte dataylar çok belli olmuyor ama inci beyazı bir Juke Nismo’da özellikle ön ve arka tampondaki farklar iyice ortaya çıkıyor. Bu dtaylarda da gövde rengi haricinde kırmızı şeritler kullanılıyor. Nismo dizayn marşpieller de de kırmızı şeridi görüyoruz. Led gündüz farları da bu otomobilin farkları arasında yer alıyor.

REKLAM ALANI

Nissan Juke test4

Juke Nismo’nun içi de dışı gibi oldukça farklı. Koltuklar Nismo tarafından yapılmış ve oldukça sportif. Koltuklar alkantara ve deri ile kaplanmış. Nismo direksiyon simidi ve vites topuzu da alkantara ve deri ile sprotifleştirilmiş. . Direksiyon simidi üzerindeki kırmızı şerit yarış otomobillerindeki gibi görünüyor.
Orta konsol ve birçok detay diğer Juke’larla aynı. Otomobilin özelliklirini ve klima kontrolünü aynı ekrandan yapıyorsunuz. Ekran seçeneğini değiştirdiğinizde kenardaki butonların da işlevi değişiyor. Motosikletin depo ve sele kısmı benzeri orta konsol oldukça şık ve tarzı oldukça farklı. Arka koltuklar konfor açısından yeterli seviyede. Gizli tarz arka kapı bu otomobile ayrıcalık katıyor.
Nissan Juke Nismo’da kullanılan yeni nesil turbo 1.6 litre motor, Nissan’ın gözdesi olacağa benziyor. 1618 cc hacmindeki motor 6000 d/d’da 200 HP güç 2000-4800 d/d arasında 520 Nm tork üretiyor. Niisan Juke Nismo’da bu motor 4X2 ve 4X4 olarak farklı çekiş sistemi ile kullanılıyor. 4X2 manuel 4X4 ise CVT şanzımanla satılıyor. Biz de 4X4 CVT şanzımanlı versiyonunu test ettik.

Nissan Juke test5

CVT otomatik şanzıman manuel kullanıma da imkan veriyor. Diğer CVT şanzımanlar gibi sarsıntısız bir kullanım sunan yeni nesil CVT şanzıman performans konusunda otomobilin orta konsoldaki kontrol ünitesindeki ayarlarla destek oluyor.
Aracın 4X4 çekiş sistemi direksiyonun sol tarafındaki butonla yapılıyor. 4X4 sistemi normal yol koşulları için devre dışı bırakılabiliniyor.
Otomobilin maksimum hızı 200 km/s. 8.2 saniye de 0-100 km/s hızlanma değeri olan aracın şehir içi yakıt tüketimi şehir dışında 6 ve ortalama da 7.4 lt/100 km.
Sportif ve bir o kadar da yüksek bir otomobil kullanmak istiyorsanız Nissan Juke Nismo’yu incelemenizde fayda var. Standart kardeşlerinden görünüm ve performans olarak farklı olan bu araç keyifli ve bir o kadarda dinamik.

Nissan Juke test3

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org