OTOKAR 4 TE 4 YAPTI

OTOKAR 4 TE 4 YAPTI

Otokar, 2013 Yılını Başarıyla Tamamlayarak, Dört Yıl Üst Üste Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen Otobüs Markası Oldu. Otokar 2013 Yılında Ticari Araç Üretimini Yüzde 38 Artırdı, İç Pazar Satış Adedini Yüzde 22 Artırarak 4600 Adete Çıkardı

Otokar haber8

Bir Koç Topluluğu şirketi olan Otokar, 15 Ocak 2014, Çarşamba günü yaptığı yıl değerlendirme toplantısında 2013 yılında da Türkiye’nin en çok tercih edilen otobüs markası olduğunu açıkladı. Toplantıya Otokar Genel Müdür Yardımcısı Basri Akgül, İç Pazar Satış Müdürü Murat Tokatlı ve Pazarlama Müdürü Tarkan Burak katıldı. 2012 yılına oranla ticari araç üretimini yüzde 38 artıran Otokar, 3600 adet seviyesinde olan üretimini 2013 yılında 5000 adetin üzerine çıkardı. İç pazar ticari araç satış adetlerini yüzde 22 artırarak toplam ticari araç satış adedini 2013 yılında 4600 adete çıkartan Otokar, ihracatını ise yüzde 22 artırdı.

REKLAM ALANI

Otokar haber7

Akgül: “2013 Yılını Başarıyla Tamamladık”

Yıl boyunca ekip olarak çok yoğun şekilde çalıştıklarını ve 2013 yılını başarıyla tamamladıkları için çok mutlu olduklarını ifade eden Akgül, “2013 yılında şehiriçi toplu taşımacılıkta çok önemli ihaleler alarak ve teslimatlar yaparak üretim adetlerimizi artırdık. İETT ihaleleri tabi ki bizim için çok önemliydi. İETT’den toplamda 900 adet sipariş aldık ve 2013 yılı sonu itibariyle tüm araçları teslim ettik. İETT’nin İkitelli, Anadolu, Yunus ve Ayazağa Garajlarındaki tesislerimizi hizmete aldık. Gaziantep toplu taşımasının minibüsten otobüse dönüşümüne 487 adet otobüs ile katkıda bulunduk. İzmir, Tekirdağ, Kastamonu, Gümüşhane, İzmit gibi illerde önemli siparişler aldık. 2013 yılında ürün gamımızı genişletmeye devam ettik. Yeni Kent U aracımız ile toplu taşımacılığa yeni bir soluk getirdik. 2013 yılında şehiriçi toplu taşımacılığın yanı sıra servis ve turizm taşımacılığında da yeni araçlarımızı pazara sunduk. Küçük otobüste yeni oyuncumuz TEMPO ile Türkiye’nin en çok tercih edilen küçük otobüsleri Sultan’ın yanına yeni bir araç eklemiş olduk. 5 ayda 350 adet TEMPO sattık, daha bir yaşını doldurmadan ihracatına da başladık” dedi. 2014 yılına ilişkin hedeflerini açıklayan Akgül sözlerine şöyle devam etti: “2014 yılında dört senedir koruduğumuz liderliğimizi sürdürmeyi hedefliyoruz. Treyler alanında tehlikeli madde ve frigorifik araçlarda öncü ve uzman konumumuzu sürdürmeyi amaçladığımız 2014 yılında aynı zamanda kamyonda da pazar payımızı artırmak istiyoruz. Tüm sektör verilerine baktığımızda 2014’ün zor bir yıl olacağını görüyoruz. Fakat biz 2014 için yeni kendimizi zorlayacak hedefler koyduk. Amacımız bu hedefleri yakalayarak ticari araçtaki iddiamızı sürdürmek…”

Otokar haber1

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org