Peugeot Türkiye SUV’deki Liderliğini Koruyor
Peugeot Türkiye, 2020 yılı Şubat sonuçlarına göre, senenin ilk iki ayında gerçekleştirdiği 4.751 adet satış ile %6,4 pazar payı aldı. 2019 yılını C-SUV segmentinde ve toplam SUV kategorisinde lider olarak tamamlayan Peugeot Türkiye, 2020’nin ilk iki ayında gerçekleştirdiği toplam 2.473 adet SUV satışı ile %14 pazar payı alarak toplam SUV kategorisindeki liderliğini devam ettirdi.
Benzersiz sürüş keyfine ve geleceğin teknolojisine sahip Peugeot SUV 3008 modeli ise, Şubat ayında 1.218 adetlik satış ile de yine C-SUV segmentinin lideri oldu. Peugeot Türkiye, 2020’nin ilk iki ayında bir önceki senenin aynı dönemine göre %90 oranında artışla 74.395 adet ile tamamlanan Türkiye toplam otomotiv pazarında satışlarını %168 artırma başarısı gösterdi.
Marka, 2020 yılının ilk iki ayında 3.778’i binek, 973’ü hafif ticari olmak üzere toplam 4.751 adet araç satışı gerçekleştirerek %6,4 payı elde etti. Bu sonuçlarla birlikte Şubat ayında toplam satış sıralamasında beşinci olarak yer aldı. Peugeot Türkiye, sektörde uzmanlaşmış Peugeot Professional ekibi ile de hafif ticari araç pazarında ilk iki ayda payını 1,3 puan artırdı ve dördüncü sıraya yükseldi.