Pusulayı benzinliye çevirdi

Pusulayı benzinliye çevirdi
  • Test
  • 2 Ocak 2021 17:11
  • A+
    A-

Kompakt SUV pazarının iddialı oyuncularından Jeep Compass, yeni nesil benzinli motoru ve zengin donanımıyla zirveyi hedefliyor. 150 beygirlik yeni motor, yeterli performansının yanı sıra makul tüketimiyle de öne çıkıyor.

Jeep’in kompakt SUV modeli Compass, yeni motor ve donanım seçenekleriyle pazardaki iddiasını artırdı. Şık ve kaslı görünümüyle tam bir Jeep gibi görünen yeni araç, hayatını daha çok şehiriçinde geçiren tüketiciler için sunuluyor. 

İÇ MEKANDA KONFOR ÖN PLANDA

REKLAM ALANI

Yuvarlatılmış hatlarıyla oldukça ‘şehirli’ görünen araç, oldukça sportif bir görünüme sahip. Markaya özgü ön ızgara, inceltilmiş farlar ve yüksek motor kaputu, aracın daha heybetli görünmesini sağlıyor. Büyük lastikler ve geniş çamurluklar, çift renkli tasarım, yerden yüksek yapı ve arazi araçlarında görmeye alıştığımız plastik koruyucularla Compass, arazide de kendini evinde hissediyor. Compass’ın boyutlarına bakacak olursak, uzunluğu 4.39 metre, genişlik 1.87 metre iken yüksekliği de 1.63 metre olarak kayıtlara geçmiş. 2.63 metrelik dingil mesafesine sahip olan Cherokee, sınıfının iri modellerinden biri haline gelmiş. Konuğumuzun iç mekanına geçtiğimizde Amerikan tasarımından uzaklaşmış bir kokpitle karşılaşıyoruz. Eski sert plastik yerini daha yumuşak malzemelere bırakmış ve neredeyse kapı kollarının alt kısımlarına kadar ilerleyen bu kaliteli malzeme başarılı işçilik ile birleşmiş. Göstergeler ve orta konsolda yer alan 8.4 inçlik renkli dokunmatik Uconnect ekran, CD, USB ve SD özelliklerini de sunmuş. Modelin ön ve arka koltuklarından yeterli bir baş ve diz mesafesine yer verilmiş. Geniş iç mekanın aksine 428 litrelik bagaj hacmi rakiplerinin bir adım gerisinde kalıyor.

YENİ BENZİNLİ MOTOR

Jeep Compass S, zengin bir donanımla sunuluyor. Araçta, Bi-Xenon farlar, Alpine Premium ses sistemi, kör nokta uyarı sistemi, elektrikli bagaj kapağı, paroramik açılık cam tavan, 19 inçi hafif alaşımlı jantlar, elektrikli sürücü koltuğu, 8.4 inçlik dokunmatik ekranlı Uconnect multimedya sistemi, 7 inç renkli TFT ekranlı göstergeler, ön/arka kamera, yatak/dikey park yardım sistemi, ön çarpışma uyarı sistemi, şeritten ayrılma uyarısı, cruise control gibi uzun bir donanım listesi sunuluyor. Compass S’te, yeni nesil 1.3 litrelik T4 motor görev yapıyor. 4 silindirli benzinli ünite, turbo besleme sayesinde 150 beygir güç ve 270 nm tork üretiyor. 6 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman DCT ile gücünü ön aksa ileten motor, 1.5 tonluk araca yeterli performansı sağlıyor. Bu kombinasyonla araç, 0’dan 100 km/s sürate 9.2 saniyede ulaşabiliyor ve saatte 199 kilometrelik maksimum hıza ulaşabiliyor. Ara hızlanmalarda da beklentileri karşılayan otomobil, yerden yüksek yapısına rağmen oldukça başarılı bir yol tutuş kabiliyetine sahip. Fabrika verilerine göre otomobilin ortalama tüketimi 5.6 litre. Bizim karma tüketimimizde elde ettiğimiz 7.5 litrelik ortalama da ağırlık ve güce oranla başarılı sayılabilir.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org