REXTON W E7 YÜKSELMEYE DEVAM EDİYOR
Türkiye Otomobil Pazarı 2012 Yılına Oranla Yüzde 18 Oranında Büyüdü. 2012 Yılında Gerçekleşen 423.057 Adet Satışa Karşılık 2013 Yılında 499.339 Adet Satış Gerçekleşmişti
Türkiye otomobil müşterisi profilinin küçük boyutlardaki otomobillere eğilimini gösteren rakamlar, yakın gelecekte trafikte çok daha fazla A segmenti otomobilin yer alacağının sinyallerini verdi. 2012 yılı Ocak-Ekim satış adetleri, 2013 yılı Ocak-Ekim satış adetleri ile karşılaştırıldığında ortaya çıkan yüzde 25,4 oranındaki büyüme oranı otomobil alıcılarının ekonomik ve kolay kullanım avantajı sunan A segmenti otomobillere yöneldiği kadar E segmenti gibi daha büyük boyutlu lüks otomobillere de ilgili olduklarını gösterdi. 2012 yılı ile 2013 yılı satış adetleri karşılaştırmasında, MPV sınıfı otomobillerin satış adetlerinde yüzde 96,3, SUV sınıfı otomobillerin satış adetlerinde ise yüzde 22,1 oranında artış gözlemlendi.
Rodios ve Rexton Seçenekleri
E4 segmentinde yer alan ve pazara sunulmadan önce talebini oluşturan Yeni Rodius, tercihini bu segmentte yapacak olan müşteriler için en farklı seçeneklerden biri olarak pazarda yer alıyor. 7 koltuklu, manuel ve otomatik vites seçenekleri ile sunulan Rodius, 2,0 litre dizel 155 beygir motora sahip. 77 bin 500 liradan başlangıç fiyatı ile pazar sunulan Rodius, (AWD) 4 tekerlekten çekiş sistemi ile de tercih edilebiliyor. Ssangyong ürün gamında yer alan Rexton W ise E7 segmentindeki yükselişine devam ediyor. Mevcut satış adetleri ile en çok satılan 2. otomobil olan Rexton W, 2,0 litre dizel motoru, manuel ve otomatik vites seçenekleri ve 4WD özellikleri ile 84 bin 550 liradan başlayan fiyatlar ile tercih edilebiliyor. Şahsuvaroğlu Dış Ticaret distribütörlüğün’de Türkiye’ye ithal edilen Ssangyong, 26 satış ve 38 servis noktası ile hizmet veriyor.