Scuderia Ferrari SF21’i tanıttı

Scuderia Ferrari SF21’i tanıttı


Scuderia Ferrari
, Mission Winnow’un bu sezon yarışacak olan yarış otomobili SF21, lanse edildi. Değerlendirmesine, “Aracın arka kısmı, Ferrari 125 S’nin bordo kırmızısını anımsatıyor.” diyerek başlayan Takım Patronu Mattia BinottoAncak kokpite doğru ilerledikçe aracın rengi yavaş yavaş son yıllarda kullandığımız modern kırmızıya dönüşüyor. Bizi son derece zorlu bir sezon bekliyor. Ancak bu görünüm sayesinde görsel olarak geçmişten gelen gücümüzle, geleceğe umutla yürüyoruz.” diye konuştu.

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı SF21-Mattia-Binotto-Charles-Leclerc-Carlos-Sainz..jpg
FILMING DAY STATICO – MARANELLO 03/03/2021 credit: © Scuderia Ferrari Press Office

Formula 1 Dünya Şampiyonası’nda yarışmak için Maranello’da üretilen 67’nci otomobil olan SF21, geçen sezonda yarışan SF1000’in evrimi olarak da lanse edildi. FIA ve F1 yönetimi takımların 2021 sezonu için, geçtiğimiz yılın etkilediği COVID-19 nedeniyle, 2020’de kullanılan araçların şasilerinin korunması ve değişiklik yapılacak alanların sınırlanması kararını almıştı. Yönetmeliğin gereği olarak, SF21’de; 2020 yılındaki şasi yer alırken tamamen yeni bir motor kullanıldı. Aracın arka kısmındaki aerodinami iyileştirildi. Takım böylece değişiklik yapma hakkını bu iki alanda kullanmış oldu.

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı SF21.jpg
FILMING DAY STATICO – MARANELLO 03/03/2021 credit: © Scuderia Ferrari Press Office

Ferrari SF21:

REKLAM ALANI

Teknik özellikler

  • Motor:                       065/6
  • Hacim:                       1600 cc
  • Maksimum devir:   15.000 d/d
  • Aşırı besleme:         Tek turbo
  • Yakıt akışı:               100 kg/saat maksimum
  • Konfigürasyon:       V6 90°
  • Çap:                            80 mm
  • Strok:                                    53 mm
  • Supap adedi:            silindir başına 4 supap
  • Enjeksiyon:              500 bar direkt enjeksiyon

ERS Sistemi

  • Konfigürasyon:       Elektromotorlu jeneratör ünitesi ile hibrit enerji geri kazanım sistemi
  • Batarya kiti:             20 kg ağırlığa sahip lityum-iyon batarya
  • Batarya kiti maksimum kapasitesi:       4 MJ
  • MGU-K maksimum güç:    120 kW (161 HP)
  • MGU-K maksimum devir:  50.000 d/d
  • MGU-H Maksimum devir:  125.000
Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı SF21-2.jpg
FILMING DAY STATICO – MARANELLO 03/03/2021 credit: © Scuderia Ferrari Press Office

Otomobil

  • Toplam ağırlık- soğutma sıvısı, yağ ve sürücü dahil 752 kg.
  • Kokpit etrafında halo koruma ünitesiyle birlikte karbon fiber ve petek şeklinde kompozit malzemeden üretilen şasi.
  • Karbon fiberden yapılmış gövde ve koltuk.
  • Hidrolik tork konvertörlü arka diferansiyel.
  • Önde ve arkada Brembo karbon fren diskleri.
  • Arka frenlerde elektronik fren sistemi.
  • 8 ileri ve bir geri vitesli uzunlamasına monte edilmiş Ferrari şanzımanı.
  • Push-rod ön süspansiyon, pull-rod arka süspansiyon.
  • 13 inçlik ön ve arka jantlar

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org