Hyundai Tucson çok iddialı döndü

Hyundai Tucson çok iddialı döndü
  • Test
  • 4 Eylül 2021 09:00
  • A+
    A-

Hyundai Tucson, yeni nesliyle SUV pazarındaki rekabete kaldığı yerden devam ediyor. Yeni tasarımıyla dikkat çeken araç, zengin donanımı, konforlu sürüşü ve güçlü dizel motoruyla da beklentileri karşılıyor.

Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de SUV modeller, pazarda ağırlığı eline almaya başladı. Türkiye’de toplam satışlarda ikinci sıraya yükselen bu araçlar, aynı zamanda sektördeki sıkı rekabeti başka bir boyuta taşımış oldu. Güney Koreli otomotiv devi Hyundai de, bu alandaki çalışmalarını hızlandırdı. Kısa bir süre önce Bayon modeliyle ürün gamını genişleten marka, şimdi de başarılı kompakt SUV’u Tucson’u yeniledi. Markanın oldukça rakidal olan yeni tasarım anlayışıyla şekillendirilen yeni Tucson, detaylara verilen önemi ve premium modelleri aratmayan donanımıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Modelin öne çıkan en büyük özelliği tasarımla bütünleşen yeni parametrik gizli far sistemi. En son teknolojiye sahip bu aydınlatma teknolojisi sayesinde, gündüz farları açıldığında ızgaranın koyu krom görünümü, mücevher gibi şekillere dönüşüyor. Aracın dışındaki bu teknolojik görünüm, iç mekanda da devam ediyor.

10.25 İNÇLİK DEV EKRANLAR

REKLAM ALANI

Aracın rahat koltukları, önde hem ısıtma hem soğutma fonksiyonuna sahip. Yeni 10.25 inçlik gösterge paneli, gizli ayna özelliğine sahip. Araçta sinyal verildiğinde, o yöndeki kadran çerçevesi, yandan arkayı gösteren bir kameraya dönüşüyor. Bu sayede şerit değiştirme gibi manevralar oldukça güvenli hale geliyor. 10.25 inçlik renkli dokunmatik multimedya ekranı da oldukça hızlı tepkilere sahip. Krell markalı ses sistemi de oldukça güçlü. Araçta ikinci sıra için de koltuk ısıtma ve dijital kontrollü klima sunuluyor. Araçta sunulan aktif ve pasif güvenlik donanımları da bir üst sınıfı aratmayacak kadar fazla. Yeni Tucson, bize 1.6 litrelik dizel motor seçeneğiyle konuk oldu. 136 beygir güç ve 320 nmtork üreten motor, gücünü 7 ileri çift kavramanı otomatik şanzıman DCT ile 4 tekerleğe birden aktarıyor. Bu kombinasyonla otomobil 0’dan 100 km/s sürate 11.6 saniyede ulaşırken aracın maksimum hızı da saatte 180 kilometre olarak açıklanıyor.

KONFOR SEVİYESİ YÜKSEK

1635 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlayan ünite, tüketim değerleriyle de iddialı. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 6.3 litre. Bizim kullanımımızda da yol bilgisayarına 6.9 litrelik ortalama yansıdı. Yumuşak ayarlı süspansiyonlarıyla konforlu sürüşler vadeden otomobil, yol tutuş konusunda da beklentileri karşılıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org