Türk Şirketten Sosyal Mesafeyi Ayarlayan Akıllı Bileklik!
Toplam 8 farklı ülkeye ihracat yapan ve 150’nin üzerinde markaya hizmet veren Türk şirketi Thread in Motion’ın yeni akıllı bilekliği, yeni normal çalışma düzeninde fabrika ve plazalar başta olmak üzere çalışanların sosyal mesafe kuralına uymalarını sağlıyor.
İnsan sağlığı için çok önemli bir adım atan şirket, yıl sonuna kadar 50 ülkeye ihracat yapmayı hedefliyor. Şirketin genç CEO’su Kadir Demircioğlu ise “1 ayda çeşitli büyüklükteki sektör, kurum ve şirketlerden, 10 binin üzerinde sipariş alan yeni akıllı bilekliğimiz ile çalışan sağlığı ve iş güvenliğini tam anlamıyla sağlamak istiyoruz. İnsan sağlığını korumak için yeni çözümler üretecek, tüm gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Üretim, lojistik ve depo yönetimi gibi alanlarda hem Türkiye’de, hem de dünyada önemli şirketlerin tedarikçisi olarak akıllı çözümler geliştiren giyilebilir teknoloji şirketi Thread in Motion, yeni ürünü Skadi’yi piyasaya sundu. 8 farklı ülkeye ihracat yapan ve 150’nin üzerinde büyük markaya hizmet veren şirketin yeni ürünü olan akıllı bileklik, yalnızca pandemi değil, yeni normal döneminde de iş sağlığı ve güvenliğini bir üst noktaya taşıyacak özellikleri bünyesinde bulunduruyor.
Fabrika ve plaza gibi kapalı alanlarda bulaş riskini düşürüyor
İçerdiği yazılım platformuyla geriye dönük tarama yapan bileklik, diğer bilekliklerle olan etkileşimin kaydını tutarak topladığı verileri ilgili birimlerle paylaşıyor. Böylece kullanıcıların ne zaman, nerede, kaç kez temas halinde olduğu tespit edilebilirken, tek bir COVID-19 teşhisiyle hangi kullanıcıların karantinaya ihtiyaç duyduğunu raporlayabilen akıllı bir aygıt olarak öne çıkıyor. Verileri merkezi bir bulut sisteminde toplayan Skadi’nin 12 ay pil ömrüne sahip olduğu ve şarj gerektirmediği belirtiliyor.
Hedefte 50 ülkeye ihracat var
2016 yılında Endüstri 4.0 uygulamaları için IoT odağında çözümler üretmek amacıyla kurulan Thread in Motion’un genç CEO’su Kadir Demircioğlu, bir teknoloji start-up şirketi olarak kurdukları TIM’in yeni ürünü Skadi’yi 50 ülkeye ihraç etmek istediklerini belirtti. “1 ayda çeşitli büyüklükteki sektör, kurum ve şirketlerden 10 binin üzerinde sipariş alan yeni akıllı bilekliğimiz ile insan sağlığı korurken, ihracat kanalları ile ülkemize katma değer sağlamayı hedefliyoruz. Hali hazırda otomotiv, perakende ve lojistik sektörlerinden çok sayıda markayla işbirliğimiz var. Bu bileklik sadece pandemi döneminde değil, hayat normale döndüğünde de iş güvenliği ve iş sağlığı konusunda katma değer sağlayacak yepyeni bir ürün. Unutmamalıyız ki tek bir pozitif vaka tüm süreçleri durdurur. Skadi ile kesintisiz ve güvenilir bir operasyon için biz hazırız. Tek hedefimiz insan sağlığını korumak ve insan sağlığını koruyacak yeni çözümler üretmeye tüm gücümüzle devam edeceğiz”diyerek sözlerine devam eden Demircioğlu, giyilebilir teknoloji ürünleriyle hızla değişen dünyanın gereksinimlerine Thread In Motion olarak yepyeni ürünlerle cevap vermeye ve ülke ekonomisine de katkı sağlamaya devam edeceklerini söyledi. TIM, Haziran ayının sonuna kadar 20.000’den fazla üretilecek bilekliğin ilk siparişlerini alıcılara teslim etmek için hazır.